donderdag 25 juni 2009

Een dag uit het leven van…

"Wat zag ik er toen slecht uit!" schrik ik even. In maart meldde ik op deze blog (zie "Champagne!?") dat ik gevolgd werd. Nee, achtervolgingswaanzin is geen bijwerking van de chemo. Ik werd bij mijn laatste chemokuur wel degelijk een dag gevolgd door een journalist en een fotograaf van "Leven", het magazine van de Vlaamse Liga tegen Kanker - de organisatie achter Kom op tegen Kanker. Je kan het verschenen artikel nu gewoon op de tegenkanker.be-site lezen (klik hier ).

Nu begrijpen jullie dat ik er even tussenuit knijp tot de mediastorm - die dit artikel ongetwijfeld ontketent - gaat liggen. Van 't weekend gaan we met de schoonfamilie naar Center Parcs! Een paradijs voor de 6 kleinste kinderen, maar evenzeer voor mijn man die geen moeite zal hebben om het kind in hem te laten bovenkomen ;-)

Al te actief zal ik niet kunnen zijn, ik moet nog heel veel rusten. Maar dat zie ik volledig zitten! Het wordt ergens ook een speciaal weekend: voor de eerste keer zal ik mij buitenshuis vertonen zonder sjaaltjes.
Hoe dat was, lezen en zien jullie binnenkort op deze blog.

2 opmerkingen:

  1. Ik lees hier dat er (terecht!) heel wat geapplaudisseerd wordt. Ik begin nu wegens wat laat. :-)

    Groetje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook van mij applaus! Voor het mooie artikel en de kroon op je 4 jaar opleiding.

    Tania

    BeantwoordenVerwijderen